بر روی این دامنه اینترنتی

سیستم مدیریت محتوا

پارس

سی ام اس

نصب شده است که نرم افزاری قوی جهت

طراحی سایت

می باشد.

طراحی وب

با استفاده از

پرتال

(

پورتال

) پارس منجر به

طراحی وب سایت

شما می شود.

طراحی وب سایت

کپی رایت

پورتال

پارس

 

 

  • خبرخوان
  • اگر مایلید آخرین مطالب پیرامون فشارخون بالا را در سیستم خبرخوان خود داشته باشید , می توانید RSS زیر را استفاده نمایید .

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
 
 

 

فشارخون بالا


1
2 3 4 5 6
... از این رو، می توان چنین نتیجه گیری کرد که سیر درمانگر خوبی برای فشارخون بالا و بیماری های قلبی است ... کاهش فشارخون بالا با مصرف سیر کهنه محققان طی تحقیقات خود اعلام کردند سیر عامل مهمی برای کاهش چربی ها محسوب شده و مکمل های سیر نیز نقش مهمی را در درمان کلسترول بالا ایفا می کنند، به طوری که میزان کلسترول کل را طی 4 هفته تا میزان 12 درصد کاهش می دهند ... 3- مقاومت بدن را بالا می برد طی بررسی های دقیق صورت گرفته، سیر منبع خوبی از انرژی بوده که موجب تقویت نیروی جسمی شده و استقامت بدن را افزایش می دهد ادامه ...
   منبع : همشهری آنلاین     تاریخ : 19   شهریور   1390    شاخه : میوه ها و سبزی ها
... در این مطالعه 18 بیمار مبتلا به فشارخون بالا و دارای اضافه وزن به مدت یک ماه هر روز در دو نوبتt 6 تا 8 سیب زمینی ارغوانی مصرف کردند ... در پایان متوسط فشارخون سیستولیک و دیاستولیک آنها تا حد مطلوبی کاهش پیدا کرد ... توصیه های جدید برای درمان فشارخون بالا ادامه ...
   منبع : همشهری آنلاین     تاریخ : 13   شهریور   1390    شاخه : میوه ها و سبزی ها
... متخصصان علوم پزشکی در آمریکا تاکید کردند اگر می خواهید فشارخون خود را پایین بیاورید سویا و لبنیات کم چرب را به مقادیر بیشتری به رژیم غذایی خود اضافه کنید ... براساس نتایج یک مطالعه جدید جایگزین کردن پروتئین سویا و شیر به جای کربوهیدرات های تصفیه شده در رژیم غذایی روزانه تاثیر قابل توجهی در پیشگیری یا درمان فشارخون بالا دارد ... توصیه های جدید برای درمان فشارخون بالا این مطالعه روی 352 شرکت کننده نشان داد افرادی که مکمل پروتئینی شیر را جایگزین مکمل کربوهیدرات تصفیه شده کردند میزان فشار سیستولیک آنها 2 ... به گزارش شبکه خبری ان بی سی، این شرکت کنندگان با خطر افزایش فشارخون مواجه بودند یا به نوع خفیف این بیماری مبتلا بودند ادامه ...
   منبع : همشهری آنلاین     تاریخ : 7   شهریور   1390    شاخه : غذا و سلامتی
... سرشار از آنتی اکسیدان بوده و از انسداد رگ ها ناشی از کلسترول بالا پیشگیری می کند ... قابل ذکر است مصرف این نوشیدنی برای مبتلایان به فشارخون بالا توصیه نمی شود چرا که این ماده غذایی حاوی مقدار فراوانی نمک است ادامه ...
   منبع : همشهری آنلاین     تاریخ : 2   شهریور   1390    شاخه : نوشیدنی ها
... *این ویتامین محلول در آب برای درمان سیروز کبدی، هپاتیت، کلسترول بالا، تصلب شرایین، سردرد، استرس و فشارخون بالا موثر است ادامه ...
   منبع : سلامت نيوز     تاریخ : 1   شهریور   1390    شاخه : غذا و سلامتی
... رژیم غذایی پرنمک تأثیر داروهای کنترل کننده فشار خون بالا را کم می کند ... متخصص داخلی وفوق تخصص نفرولوژی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: مصرف نمک در افزایش فشارخون موثر بوده و از طرفی رژیم غذایی پرنمک تاثیر داروهای کنترل کننده فشارخون بالا را نیز کم می کند ادامه ...
   منبع : وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی     تاریخ : 29   مرداد   1390    شاخه : غذا و سلامتی
... وی با تاکید بر اینکه عدم استفاده از نمک و گوشت قرمز از اهمیت ویژه ای در پیشگیری از سکته مغزی برخوردار است، بیان کرد: مهمترین عواملی که سکته مغزی را تشدید می کند فشارخون بالا، چربی بالا، دیابت، چاقی و کشیدن سیگار است به همین دلیل، افرادی که به این بیماری ها مبتلا هستند باید بیشتر از هر شخص دیگری مراقب باشند و از غذاهای پرچرب و پر نمک پرهیز کنند و از میوه ها و سبزی های تازه که منبع غنی انتی اکسیدان ها به حساب می ایند به وفور استفاده کنند زیرا حوادث عروقی مغز را کاهش می دهند ادامه ...
   منبع : سلامت نيوز     تاریخ : 12   مرداد   1390    شاخه : غذا و سلامتی
... این متخصصان در یک مطالعه جدید دریافته اند که اگر در بخشی از رژیم غذایی خود غذاها و نوشیدنی های حاوی سویا یا لبنیات کم چرب را جایگزین کربوهیدرات ها و نشاسته های تصفیه شده کنید این تغییر در پیشگیری و درمان فشارخون بالا بسیار موثر خواهد بود ... در این مطالعه مشخص شد زمانی که شرکت کنندگان از یک مکمل حاوی پروتئین شیر مصرف کردند فشارخون سیستولیک آنها در مقایسه با زمانی که یک مکمل کربوهیدرات تصفیه شده استفاده کرده بودند، 2 ... به گزارش سایت اینترنتی هلت دی نیوز، همچنین با مصرف پروتئین سویا به جای کربوهیدرات تصفیه شده میزان فشارخون سیستولیک شرکت کنندگان mmhg2 کمتر شد ... در این مطالعه 352 فرد بالغ وجود داشتند که در معرض خطر ابتلا به فشارخون بالا بودند و یا موارد خفیفی از این عارضه را داشتند ادامه ...
   منبع : سلامت نيوز     تاریخ : 8   مرداد   1390    شاخه : غذا و سلامتی
... گفته می شود که کاکائو ضد استرس است، میل جنسی را افزایش می دهد، باعث چاقی می شود، فشار خون و کلسترول را بالا می برد و ... بر اساس نتایج پژوهشی که در سال 2006 انجام گرفت، فلاوونوئیدهایی که در شکلات وجود دارد جریان خون را افزایش می دهد و این امر باعث تراکم و رطوبت بافت های پوستی شده و همچنین مقاومت پوست را در برابر صدمات اشعه های ماورای بنفش بالا می برد ... کاکائو فشار خون را بالا می بردغلط است ... در این پژوهش 44 داوطلب شرکت داشتند که دچار فشارخون بالا بودند ... هرچه بیشتر شکلات بخورید میزان بتا آندورفین خون (هورمونی که در زمان احساس شادی ترشح می شود) بالا می رود ادامه ...
   منبع : تبیان     تاریخ : 23   تیر   1390    شاخه : چاشنی ها و دسرها

فشارخون بالا


1
2 3 4 5 6

Copyright©2011 Worldfood.ir, All rights reserved.
Desig by Irangate.